4e NVC-Vlog- Een toer door Aquazoo Leerdam

Mededelingen over de aanwezigheid van de NVC op beurzen, lezingen, etc.
Forumregels
Forumregels

De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".

Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.

Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.

Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
Gebruikersavatar
johan verheesen
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 apr 2015, 00:27
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

4e NVC-Vlog- Een toer door Aquazoo Leerdam

Bericht door johan verheesen » 05 jul 2020, 15:09

De vierde vlog van de Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers is beschikbaar In deze extra lange vlog vertelt Edwin Verkuyl over Aquazoo Leerdam en neemt ons mee op toer langs de vele fraaie cichliden die leven in deze unieke onderwaterdierentuin. Nagenoeg alle herkomstgebieden zullen de revue passeren. Pak er een lekker bakje koffie bij of neem een biertje en geniet van al het moois wat voorbij komt. Als u genoten heeft van de vlog, geef ons dan een duimpje. Wilt u zich opgeven als lid van onze vereniging, dan kan dit via https://www.nvcweb.nl/content/lid-worden-van-de-nvc . Meer informatie over Aquazoo Leerdam vind u op https://www.aquazoo-leerdam.nl
NVCweb.nl
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 1699
Lid geworden op: 06 mei 2015, 16:14

Re: 4e NVC-Vlog- Een toer door Aquazoo Leerdam

Bericht door Harrie » 05 jul 2020, 16:17

Wat leuk om de bakken weer eens voorbij te zien komen. Leuk ook om Edwin weer even te zien. Toen wij betrokken waren bij de MA bakken in Aquazoo, jaren geleden, was hij piepjong. Nu een echte kerel met baard. Mooie rondleiding, goeie achtergrond informatie, mooie bakken en mooie vissen, al valt me de 2 x 2 x 80 meter MA bak wat tegen. Schitterend de 4 x 1 x 1 ZA (vroegere MA) bak. De Zoo blijft al met al uniek en een aanwinst voor de vissenliefhebber.
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 4372
Lid geworden op: 24 apr 2015, 13:53
Locatie: Venhuizen

Re: 4e NVC-Vlog- Een toer door Aquazoo Leerdam

Bericht door Nelis » 05 jul 2020, 16:59

Leuk. Jammer dat mijn kelberi man niet meer is, maar idd, aan de pens te zien, gaat t gelukkig goed met de lima's 😍
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
Bruce
Berichten: 1838
Lid geworden op: 14 mei 2015, 23:07

Re: 4e NVC-Vlog- Een toer door Aquazoo Leerdam

Bericht door Bruce » 05 jul 2020, 17:28

Mooie aquarium, vooral de grote Zuider bak.

maar de Midder bak stelt mij ook erg teleur. het bestand zou ik ook volledig om smijten. het is ook beste zonde dat er sajica bij de grote jongens zwemt.
Gebruikersavatar
AfraJalo
Berichten: 577
Lid geworden op: 31 okt 2019, 18:02
Locatie: Spijkenisse

Re: 4e NVC-Vlog- Een toer door Aquazoo Leerdam

Bericht door AfraJalo » 05 jul 2020, 18:06

Ik wist niet van het bestaan van Aquazoo, ik ga daar zeker eens een keer naar toe.
Trofis Colisa 1800, 180*60*60, Malawi cichliden.
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 4372
Lid geworden op: 24 apr 2015, 13:53
Locatie: Venhuizen

Re: 4e NVC-Vlog- Een toer door Aquazoo Leerdam

Bericht door Nelis » 05 jul 2020, 18:25

Bruce schreef: 05 jul 2020, 17:28 Mooie aquarium, vooral de grote zuiderbak
Blijkbaar heb je meer verstand van.midders :lol:
Ik vond hem erg verlicht en erg druk.
Maar t is ook een zoo, dus ik zie t door de vingers :D
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
VKC2012
Berichten: 1064
Lid geworden op: 10 mei 2015, 01:28

Re: 4e NVC-Vlog- Een toer door Aquazoo Leerdam

Bericht door VKC2012 » 05 jul 2020, 18:50

AquaZoo, is zeker de moeite waard om, bijvoorbeeld.. een middag door te brengen.
Die hele aquariumvereniging doet heeel veel voor om in stand te houden.
Edwin en de overigen, in Leerdam, dank voor jullie vlog en succes voor de toekomst!
Gebruikersavatar
River
Erelid
Berichten: 476
Lid geworden op: 25 apr 2015, 20:16
Locatie: Arnhem

Re: 4e NVC-Vlog- Een toer door Aquazoo Leerdam

Bericht door River » 06 jul 2020, 10:09

Knap, hoe een aquariumvereniging dit op poten heeft gekregen en in stand weet te houden.
maronii
Berichten: 1312
Lid geworden op: 29 apr 2015, 22:05
Locatie: woerden

Re: 4e NVC-Vlog- Een toer door Aquazoo Leerdam

Bericht door maronii » 06 jul 2020, 12:10

vorig jaar geweest, zeker een bezoekje waard :duim:

de zuiderbak vind ik ook iets te druk, de verlichting is ok, dat komt door de opname.
Gebruikersavatar
johan verheesen
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 apr 2015, 00:27
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: 4e NVC-Vlog- Een toer door Aquazoo Leerdam

Bericht door johan verheesen » 26 jul 2020, 23:57

Afgelopen week een bezoek gebracht. Wij waren er als enige, dus lekker op het gemak kunnen genieten van de mooie bakken. Bijzonder dat een aquariumvereniging zoiets permanent kan draaien. Dan heb je wel een grote groep toegewijde leden nodig. Ga er zeker eens langs.
NVCweb.nl
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast