2e NVC-Vlog

Mededelingen over de aanwezigheid van de NVC op beurzen, lezingen, etc.
Forumregels
Forumregels

De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".

Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.

Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.

Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
Bas Pels
Erelid
Berichten: 4919
Lid geworden op: 23 apr 2015, 21:01
Locatie: Nijmegen

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door Bas Pels » 11 mei 2020, 13:56

Wat knulligheid betreft, ja het kan een stuk sneller gemonteerd worden, en met meer opnames kunne delen ook mooier.

Maar vooralsnog vind ik het best goed.

Wil je andere kwaliteit, dan moet je dus heel ander materiaal hebben, heel veel opnemen en streng selecteren. En dan is het dus geen hobby presentatie meer.
Bas Pels
Erelid
Berichten: 4919
Lid geworden op: 23 apr 2015, 21:01
Locatie: Nijmegen

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door Bas Pels » 11 mei 2020, 13:56

malawinoord schreef: 11 mei 2020, 13:41 dus als ik het goed begrijp mag je alleen positieve berichten versturen, wordt een beetje saaie bedoening hier dan
nee hoor.

Maar als je een mening hebt, kan het zijn dat mensen het niet met je eens zijn.
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 4372
Lid geworden op: 24 apr 2015, 13:53
Locatie: Venhuizen

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door Nelis » 11 mei 2020, 14:42

malawinoord schreef: 11 mei 2020, 13:41 dus als ik het goed begrijp mag je alleen positieve berichten versturen, wordt een beetje saaie bedoening hier dan
Nee, zeker niet!
Je mag je mening geven, maar ik vind wel dat er een respect moet zijn, zeker bij het geven van een ongevraagde mening.

Iedereen hier weet dat midders en malawi absoluut niet mijn ding zijn, maar ik ga niet bij elke foto of filmpje over
Midders of Malawi zeggen: Wat een lelijke vissen, ik snap niet dat iemand daar wat aan vindt...
Dat komt heel denigrerend over.

Als ik op straat een hork zie lopen zeg ik ook niet tegen haar: Ik zou me hond nog van je aftrappen!
Dat doe je gewoon niet.
Als ze aan mij zou vragen: Hey lelijk, zeg eens eerlijk, zou je me willen doen?
Dan zou ik gewoon antwoorden dat ik al getrouwd ben of dat ze mijn type niet is.
Merk je t verschil?

Zo dat wou ik even kwijt, anders blijf ik er mee zitten.
Even goede vrienden.
No bad feelings.
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
maronii
Berichten: 1312
Lid geworden op: 29 apr 2015, 22:05
Locatie: woerden

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door maronii » 11 mei 2020, 15:34

zoals conan zei, oud zeer waarschijnlijk. ik noem zo`n reactie kinderachtig.
Gebruikersavatar
janvangastel
Berichten: 849
Lid geworden op: 09 jan 2016, 09:30
Locatie: Huizen
Contacteer:

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door janvangastel » 11 mei 2020, 16:51

@malawinoord: je mening geven mag zeker, maar uit pure frustratie steeds maar weer dezelfde negatieve dingen herhalen is volstrekt zinloos. We weten uit andere berichten van je al lang wat je vindt van het nieuwe bestuur en al die herhaling is nog vervelend ook.
Meten is weten
NielsO
Berichten: 892
Lid geworden op: 07 aug 2015, 18:07
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door NielsO » 11 mei 2020, 16:58

Zoals de rest aangeeft, positieve feedback is altijd welkom, maar dan moet het wel feedback zijn en niet afzeiken zonder ook maar enig argument.

Dat er oud zeer binnen de NVC zit heb ik gehoord, maar ik weet er het fijne niet van. Ik probeer alleen een bijdrage te leveren op deze manier en het is dan jammer om zulke berichten over je heen te krijgen. Ik ben gevraagd om de vlogs te presenteren en dat doe ik, we proberen het coronaproof op te lossen en ik/we hebben natuurlijk geen professioneel camera materiaal ter beschikking. Zoals gezegd het is hobby. Tuurlijk zou alles heel professioneel en veel mooier kunnen als je er geld tegen aan smijt, maar dat zit er niet in en in dat geval beter iets dan niets.

Zo kijk ik zelf ook regelmatig videos waarbij de beeldkwaliteit/montagewerk niet professioneel is, als er wat boeiends besproken wordt blijf ik toch wel kijken. Als ik professioneel beeldmateriaal wil zien ga ik wel naar de bioscoop.
Gebruikersavatar
johan verheesen
Berichten: 186
Lid geworden op: 25 apr 2015, 00:27
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door johan verheesen » 11 mei 2020, 19:26

NielsO schreef: 11 mei 2020, 16:58 Zoals de rest aangeeft, positieve feedback is altijd welkom, maar dan moet het wel feedback zijn en niet afzeiken zonder ook maar enig argument.

Dat er oud zeer binnen de NVC zit heb ik gehoord, maar ik weet er het fijne niet van. Ik probeer alleen een bijdrage te leveren op deze manier en het is dan jammer om zulke berichten over je heen te krijgen. Ik ben gevraagd om de vlogs te presenteren en dat doe ik, we proberen het coronaproof op te lossen en ik/we hebben natuurlijk geen professioneel camera materiaal ter beschikking. Zoals gezegd het is hobby. Tuurlijk zou alles heel professioneel en veel mooier kunnen als je er geld tegen aan smijt, maar dat zit er niet in en in dat geval beter iets dan niets.

Zo kijk ik zelf ook regelmatig videos waarbij de beeldkwaliteit/montagewerk niet professioneel is, als er wat boeiends besproken wordt blijf ik toch wel kijken. Als ik professioneel beeldmateriaal wil zien ga ik wel naar de bioscoop.
Inderdaad, positieve feedback is altijd welkom.

Ik wil ook nog maar eens even benadrukken dat dit binnen 2 weken van een hersenspinsel tot de eerste vlog geworden is, er keihard aan gewerkt is door leden die niet eerder met elkaar gewerkt hebben en allemaal op afstand. We zijn nu 4 weken verder en de 3e vlog is al in de maak. Er gaan toch heel wat uurtjes in zo'n vlog zitten. Heel fijn dat er leden zijn die zich zo willen inzetten voor de vereniging. :-bd
NVCweb.nl
malawinoord
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jan 2018, 17:04

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door malawinoord » 12 mei 2020, 07:57

Leuk om te zien dat jij je ook eens in aan het zetten bent voor de vereniging aangezien jij in de voorgaande jaren alleen de club tegen hebt gewerkt omdat je het voorgaande bestuur niet zag zitten.
En ik vind het idee van de vlogs ook goed, maar doe er een beetje je best voor om het toch proffesioneler uit te laten stralen ipv een vies hok en iemand die je eerst gek maakt met dat geflikker in het beeld, dat zijn dingen waar je gewoon over na kunt denken voor je het uitzend.proffesioneel of niet.
malawinoord
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jan 2018, 17:04

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door malawinoord » 12 mei 2020, 08:04

Aangezien ik schijnbaar geen commentaar mag geven over dit zal ik het anders doen.

Ooooh wat mooi jan fioole, ik heb zo genoten van je vlog dat ik niet kan wachtten op de volgende vlog. Ik tel de uren af
Gebruikersavatar
tanganyikafreak
Erelid
Berichten: 2307
Lid geworden op: 25 apr 2015, 10:08
Locatie: Breda

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door tanganyikafreak » 12 mei 2020, 10:49

Moet iemand hier niet ingrijpen?
Het wordt wel erg puberaal zo :roll:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast