2e NVC-Vlog

Mededelingen over de aanwezigheid van de NVC op beurzen, lezingen, etc.
Forumregels
Forumregels

De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".

Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.

Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.

Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
Gebruikersavatar
johan verheesen
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 apr 2015, 00:27
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

2e NVC-Vlog

Bericht door johan verheesen » 02 mei 2020, 20:30

Komende zondag 3 mei om 13:00h staat de 2e NVC vlog online op ons YouTube-kanaal. https://www.youtube.com/channel/UCJyhxt ... udB2gCbf3g
Nieuwsgierig naar de volgende gast? Zie onderstaande hints. Ben benieuwd wie jullie denken dat het is. We hopen dat velen van jullie gaan kijken.

Afbeelding
NVCweb.nl
Gebruikersavatar
Waterkip
Berichten: 339
Lid geworden op: 27 apr 2015, 20:14
Locatie: Barneveld

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door Waterkip » 03 mei 2020, 10:11

Raden lukt mij niet met de gegeven hints. Behalve dat het de vlag van Mexico. Dus ik vermoed MA. Een blik op het YouTube kanaal bevestigd dit. Hij staat al online. Ga straks eens kijken.
Alex Becker
Berichten: 233
Lid geworden op: 01 okt 2015, 22:27

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door Alex Becker » 05 mei 2020, 08:46

Goede initiatieven van de NVC, hopelijk komen er post corona ook nog andere initiatieven bij
malawinoord
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jan 2018, 17:04

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door malawinoord » 11 mei 2020, 09:18

de volgende zal vast ook weer een bestuurslid zijn, en hopelijk wat minder knullig, want dit was ook weer zeeeer slecht
Bas Pels
Erelid
Berichten: 4913
Lid geworden op: 23 apr 2015, 21:01
Locatie: Nijmegen

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door Bas Pels » 11 mei 2020, 11:20

malawinoord schreef: 11 mei 2020, 09:18 de volgende zal vast ook weer een bestuurslid zijn, en hopelijk wat minder knullig, want dit was ook weer zeeeer slecht
Het lijkt mij logisch dat bestuursleden eerder geneigd zijn om mee te doen dan anderen, domweg omdat ze het voor de club doen.

Dat het knullig was - ik ben geen NVC lid, en denk dus dat ik de blog niet kan zien, hij moet gedaan worden met de middelen die ter plekke zijn. Vaak dus een telefoon of zo.

Als je het beter kunt, doe dat dan. En stuur het in.
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 4372
Lid geworden op: 24 apr 2015, 13:53
Locatie: Venhuizen

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door Nelis » 11 mei 2020, 12:12

Idd, Bas!
Maar zoals meestal staan de beste stuurlui weer aan wal..
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
malawinoord
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jan 2018, 17:04

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door malawinoord » 11 mei 2020, 12:39

Ik vind het gewoon wel heel frappant dat de mensen die dit nu opgestart zijn nog nooit iets voor de club hebben gedaan, de zogenaamde voorzitter is bij de eerste de beste conflict weggelopen een dag voor de ncd en heeft nog nooit iets gedaan wat niet in. Zijn eigen voordeel is, hetzelfde geld voor de secretaris die er nu is die heeftalles tegengewerkt bij het oude bestuur, dus jullie begrijpen dat ik zeker niet iets in ga sturen bij deze heren.
Conan11
Berichten: 206
Lid geworden op: 24 apr 2015, 17:07
Locatie: Nieuwegein

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door Conan11 » 11 mei 2020, 12:50

Ik vind het een leuk initiatief en ook interessant om te zien hoe bekende namen hun hobby beleven.

En natuurlijk zijn dit maar amateurs zonder een mediaopleiding. Het kan alleen maar beter worden.

Afbrandende kritiek als "wat is dit slecht heeft niemand wat aan". Ook de vlogmakers niet.
Ik snap wel dat er ergens wat(oud) zeer zit maar waarom moet dat azijn hier gepist worden?

Deze vlog is voor iedereen te zien ook zonder dat je een youtube-account hebt of zonder lid bent van het NVC:

Ik hou van midders maar ik heb Zuid.

→→→→→ Festae! :cool:
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 4372
Lid geworden op: 24 apr 2015, 13:53
Locatie: Venhuizen

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door Nelis » 11 mei 2020, 13:25

malawinoord schreef: 11 mei 2020, 09:18 de volgende zal vast ook weer een bestuurslid zijn, en hopelijk wat minder knullig, want dit was ook weer zeeeer slecht
Ik zit al aardig wat jaartjes op dit forum, en ook op het oude, en heb zodoende al aardig wat uit de hand gelopen discussies mee gemaak en er ook aan mee gedaan, maar ik vind dit wel de meest respectloze opperking ooit...

Als je het niets vindt, zeg dan niets.
Mietjes worden geboren,
Mannen worden gemaakt.
malawinoord
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jan 2018, 17:04

Re: 2e NVC-Vlog

Bericht door malawinoord » 11 mei 2020, 13:41

dus als ik het goed begrijp mag je alleen positieve berichten versturen, wordt een beetje saaie bedoening hier dan
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten