Cichlidae 44-6

Mededelingen over publicaties van het magazine.
Forumregels
Forumregels

De NVC (Nederlandse Vereniging van Cichlidenliefhebbers) heeft op ons forum een eigen subforum waar door de NVC organisatie mededelingen over haar activiteiten en publicaties worden gedaan. U kunt hierover op dit forum discussiëren, mits dit over zaken gaan die met cichliden te maken hebben. Bijvoorbeeld over geplaatste artikelen in het NVC magazine "Cichlidae".

Voor vragen, opmerkingen en discussies m.b.t. verenigingszaken verwijzen wij u graag door naar hun contactpersonen via; http://www.nvcweb.nl/nvc/Contactpersonen. Alles dat in dit subforum door de NVC geschreven is zowel hun eigendom als verantwoordelijkheid.

Het Nederlandse Cichliden Forum en de NVC zijn enkel verbonden door vriendschap en acteren dus 100% onafhankelijk van elkaar.

Ter bevordering van onze hobby zullen wij daar waar mogelijk en/of gewenst samenwerken.
malawinoord
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jan 2018, 17:04

Re: Cichlidae 44-6

Bericht door malawinoord » 04 dec 2018, 10:03

Harrie schreef: 04 dec 2018, 00:50 MA toch het minst.
Als je MA zo erg mist, ik zou zeggen klim in de pen of geef auteurs door die willen schrijven.
Wij kunnen er niets aan doen dat er zo weinig over MA aangeleverd wordt vanuit nederlandse hobbyisten al jaren niets, wij hebben gelukkig al azas die wel regelmatig iets schrijft.
Maar nogmaals als jullie vinden dat jullie onderbelicht worden kom dan zelf eens in actie
malawinoord
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jan 2018, 17:04

Re: Cichlidae 44-6

Bericht door malawinoord » 04 dec 2018, 10:04

trouwens madagascar is nog minder maar daar hoor ik niemand over
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 1699
Lid geworden op: 06 mei 2015, 16:14

Re: Cichlidae 44-6

Bericht door Harrie » 04 dec 2018, 12:18

malawinoord schreef: 04 dec 2018, 10:03
Harrie schreef: 04 dec 2018, 00:50 MA toch het minst.
Als je MA zo erg mist, ik zou zeggen klim in de pen of geef auteurs door die willen schrijven.
Wij kunnen er niets aan doen dat er zo weinig over MA aangeleverd wordt vanuit nederlandse hobbyisten al jaren niets, wij hebben gelukkig al azas die wel regelmatig iets schrijft.
Maar nogmaals als jullie vinden dat jullie onderbelicht worden kom dan zelf eens in actie
Sorry, maar ik wist niet dat het blad afhankelijk is van artikelen die aangeleverd worden. Lijkt me inderdaad moeilijk dan om een koers te varen en beleid te voeren.
malawinoord
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jan 2018, 17:04

Re: Cichlidae 44-6

Bericht door malawinoord » 04 dec 2018, 16:42

Harrie schreef: 04 dec 2018, 12:18
malawinoord schreef: 04 dec 2018, 10:03
Harrie schreef: 04 dec 2018, 00:50 MA toch het minst.
Als je MA zo erg mist, ik zou zeggen klim in de pen of geef auteurs door die willen schrijven.
Wij kunnen er niets aan doen dat er zo weinig over MA aangeleverd wordt vanuit nederlandse hobbyisten al jaren niets, wij hebben gelukkig al azas die wel regelmatig iets schrijft.
Maar nogmaals als jullie vinden dat jullie onderbelicht worden kom dan zelf eens in actie
Sorry, maar ik wist niet dat het blad afhankelijk is van artikelen die aangeleverd worden. Lijkt me inderdaad moeilijk dan om een koers te varen en beleid te voeren.
ik denk dat elk blad afhankelijk is van zijn auteurs, als niemand iets zou schrijven dan kun je ook niets uitgeven( lijkt me vrij simpel).
Het is niet zo dat we helemaal geen kopij hebben maar alle artikelen zijn welkom.
Het probleem is wel dat als wij een jaar lang geen artikelen over laat ik zeggen malawi krijg wij ook geen malawiartikelen in het blad kunnen zetten :drugged:
Gebruikersavatar
Harrie
Berichten: 1699
Lid geworden op: 06 mei 2015, 16:14

Re: Cichlidae 44-6

Bericht door Harrie » 04 dec 2018, 19:53

malawinoord schreef: 04 dec 2018, 16:42 Het probleem is wel dat als wij een jaar lang geen artikelen over laat ik zeggen malawi krijg wij ook geen malawiartikelen in het blad kunnen zetten :drugged:
Bij de meeste bladen gaat de redactie zelf op zoek gaat naar informatie. Er is veel te vinden op het wereld wijde web. Maar zoals ik al schreef, lees ik dat jullie niet zo werken. Helder. ;)
malawinoord
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jan 2018, 17:04

Re: Cichlidae 44-6

Bericht door malawinoord » 05 dec 2018, 09:01

Harrie schreef: 04 dec 2018, 19:53
malawinoord schreef: 04 dec 2018, 16:42 Het probleem is wel dat als wij een jaar lang geen artikelen over laat ik zeggen malawi krijg wij ook geen malawiartikelen in het blad kunnen zetten :drugged:
Bij de meeste bladen gaat de redactie zelf op zoek gaat naar informatie. Er is veel te vinden op het wereld wijde web. Maar zoals ik al schreef, lees ik dat jullie niet zo werken. Helder. ;)
natuurlijk hebben wij ook onze eigen bronnen en schrijvers, maar inbreng van auteurs is ook gewild, en ik persoonlijk heb liever info van de eerste hand van een goeie auteur die weet waar hij het over heeft dan dat ik alles van het net moet halen( want we weten allemaal hoe betrouwbaar dat is)
Maar ik begrijp dat ik je niet over kan halen om zelf iets te schrijven?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten