photobucket

Gebruikersavatar
janvangastel
Berichten: 849
Lid geworden op: 09 jan 2016, 09:30
Locatie: Huizen
Contacteer:

photobucket

Bericht door janvangastel » 13 jul 2017, 14:51

Ik ontving een mail van photobucket dat ze hebben gezien dat ik foto's deel op andere sites. Ze hebben ze onzichtbaar gemaakt op die sites, dus ook op dit forum. Ik moet upgraden, dus betalen, als ik wil dat ze zichtbaar worden. Dat ga ik dus niet doen. Pure chantage. Eerst staan ze het toe en vervolgens geld gaan vragen. Ik ga mijn account daar opheffen.
Meten is weten
Gebruikersavatar
Slavi
Berichten: 511
Lid geworden op: 26 apr 2015, 10:43
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: photobucket

Bericht door Slavi » 13 jul 2017, 15:23

Echt zonde inderdaad. Op heel veel fora werden door hun gehoste foto's gebruikt. Die zijn nu allemaal onzichtbaar. Hele topics zijn hierdoor niks meer waard.
Op zich niet onlogisch dat je geld vraagt voor een dienst maar op deze manier is wel triest. Volgens mij is dit ook zonder vooraankondiging aangepast? Correct me if i'm wrong! Het zou beter geweest zijn als mensen eerst een tijd de kans hadden gekregen om dit aan te passen. Of beter nog, laat de nieuwe regel gelden voor nieuwe foto's maar laat de oude zichtbaar volgens de regels die golden toen ze werden ge-upload.

Wellicht is dit wel een mooie gelegenheid om in een topic alle websites bij elkaar te zetten waar je je foto's kan plaatsen. Eventueel erbij vermelden of het gratis is en zo niet prijzen erbij vermelden.
Gebruikersavatar
Meksjoef
Erelid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:38
Locatie: Eindhoven

Re: photobucket

Bericht door Meksjoef » 13 jul 2017, 16:11

Dat is inderdaad flauwekul! Tijd voor een andere provider dus...
Bruce
Berichten: 1838
Lid geworden op: 14 mei 2015, 23:07

Re: photobucket

Bericht door Bruce » 13 jul 2017, 16:25

Hier het zelfde ;-).
Gebruikersavatar
janvangastel
Berichten: 849
Lid geworden op: 09 jan 2016, 09:30
Locatie: Huizen
Contacteer:

Re: photobucket

Bericht door janvangastel » 13 jul 2017, 18:09

Volgens mij is dit ook zonder vooraankondiging aangepast?
Inderdaad, zonder vooraankondiging.
Meten is weten
Gebruikersavatar
edwins
Berichten: 2895
Lid geworden op: 03 mei 2015, 11:59
Locatie: Bij Borger (Drenthe)

Re: photobucket

Bericht door edwins » 13 jul 2017, 19:58

Mijn foto's zijn nog gewoon zichtbaar. Ben benieuwd hoe lang dat zo blijft.....
Gebruikersavatar
AquaInfo
Berichten: 233
Lid geworden op: 26 apr 2015, 16:03
Locatie: Zwaag
Contacteer:

Re: photobucket

Bericht door AquaInfo » 13 jul 2017, 20:19

Mijn account heb ik daar in ieder geval opgeheven....
Kijk ook eens in de database van AquaInfo.nl
Gebruikersavatar
scalare1973
Berichten: 1844
Lid geworden op: 08 mei 2015, 20:03
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: photobucket

Bericht door scalare1973 » 13 jul 2017, 22:42

mijn foto`s lijken mij (nog) intact zag wel op de site van photobucket dat ze melding maken van hun nieuwe policy beleid.
vond het toch al tegenvallen bij ze in verband met trage site en hun vele reclames duurde bij mij zo lang voor ik een foto kon uploaden dat ik al was overgestapt op een andere aanbieder namelijk https://postimages.org/ tot nu toe bevalt me deze beter.
Gebruikersavatar
Slavi
Berichten: 511
Lid geworden op: 26 apr 2015, 10:43
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: photobucket

Bericht door Slavi » 14 jul 2017, 01:47

Ik gebruikte vroeger Mijnalbum.nl. Dat is in 2014 overgegaan in https://myalbum.com. In eerste instantie baalde ik wel want het oude mijnalbum vond ik een stuk gebruiksvriendelijker en ik kon er meer opslaan. Maar inmiddels kan ik ook goed werken met Myalbum en na wat albums gewist te hebben die ik eigenlijk toch niet nodig had is alles weer up and running. Ik gebruik het alleen om foto's te tonen op internet en dus niet als backup om mijn foto's ergens te bewaren. Daar is een externe harde schijf voor.
Je kan 5 gratis albums aanmaken. Ik kan alleen nergens terugvinden hoeveel foto's je mag plaatsen.
Wellicht is het een optie voor Photobucket gebruikers.
Gebruikersavatar
Coyote
Berichten: 1202
Lid geworden op: 24 apr 2015, 20:31
Locatie: Nijmegen

Re: photobucket

Bericht door Coyote » 14 jul 2017, 09:57

Bij mij zijn ook alle foto's nog te zien in mijn topic. Nu heb ik wel niet veel foto's bij photobucket staan dus misschien dat ze daar nog een verschil in maken. Maar goed m in de gaten te houden en dan inderdaad eventueel overstappen naar een ander
Eén gek kan meer vragen dan 10 geleerden kunnen beantwoorden

300x80x80 (68wh) MA
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten