Repashy Netherlands

Gebruikersavatar
RepashyNL
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jul 2015, 21:19

Re: Repashy Netherlands

Bericht door RepashyNL » 08 sep 2016, 07:19

scalare1973 schreef:Ziet er goed uit zeg. :duim:
Mijn dochter houd gara rufa vissen welk soort voer zou je die aanraden om eens te proberen?
Gara Rufa zijn Aufwuchs eters. Soilent Green is dé uitgebalanceerde voeding voor Aufwuchs eters ;)
Ook voor deze Gara Rufa biedt Repashy de optimale natuurlijke manier van voeden, ze kunnen van de klaargemaakte voeding grazen. Hun bek is niet bestemd voor een korreltje of vlokje gedroogde voeding.
Afbeelding
Gebruikersavatar
scalare1973
Berichten: 1844
Lid geworden op: 08 mei 2015, 20:03
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: Repashy Netherlands

Bericht door scalare1973 » 08 sep 2016, 13:17

Oke bedankt voor de info.
Je kan een bestelling verwachten .
caddyladdy
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 apr 2015, 17:21
Locatie: Wognum

Re: Repashy Netherlands

Bericht door caddyladdy » 13 sep 2016, 18:32

kan de meat pie niet vinden op de site, welke lijkt er het meest op? Heb de test versie gebruikt en ben er zeer tevreden over. Vissen vlogen erop en leken wel wolven, hoewel de meeste vissen niet kunnen vliegen en de mijne niet op wolven lijken vonden ze het erg lekker;)
Gebruikersavatar
RepashyNL
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jul 2015, 21:19

Re: Repashy Netherlands

Bericht door RepashyNL » 14 sep 2016, 07:19

caddyladdy schreef:kan de meat pie niet vinden op de site, welke lijkt er het meest op? Heb de test versie gebruikt en ben er zeer tevreden over. Vissen vlogen erop en leken wel wolven, hoewel de meeste vissen niet kunnen vliegen en de mijne niet op wolven lijken vonden ze het erg lekker;)
Klopt, de Repashy Meat Pie wordt al enige tijd niet meer geproduceerd. Deze formule komt te vervallen. De opvolger van Meat Pie is Bottom Scratcher, een nog beter afgestelde formule gericht op carnivoor vissen ;)



(Wellicht dat 1 van de beheerders de Meat Pie kan verwijderen uit de lijst op de eerste pagina?)
Afbeelding
Gebruikersavatar
RepashyNL
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jul 2015, 21:19

Re: Repashy Netherlands

Bericht door RepashyNL » 19 sep 2016, 19:48

Afbeelding
Gebruikersavatar
RepashyNL
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jul 2015, 21:19

Re: Repashy Netherlands

Bericht door RepashyNL » 13 okt 2016, 13:00

Als extraatje voor je herbivoren kun je ze soms trakteren op wat van de carnivoor formules van Repashy. Hiervoor zijn Bottom Scratcher en Grub Pie ideaal. Het helpt de vrouwtjes bij de aanmaak van eieren tijdens de kweekperiode :) Maar niet te vaak of teveel, het blijven tenslotte vegetariërs ;)

Afbeelding
Gebruikersavatar
RepashyNL
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jul 2015, 21:19

Re: Repashy Netherlands

Bericht door RepashyNL » 14 nov 2016, 16:06

Verschillende jonge Ancistrus soortjes gezamenlijk aan de Repashy :-bd

Afbeelding
Gebruikersavatar
RepashyNL
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jul 2015, 21:19

Re: Repashy Netherlands

Bericht door RepashyNL » 14 dec 2016, 07:58

Repashy Morning Wood bevat de hoogste concentratie gelatine waardoor het de stevigste formule is uit de visvoeding reeks. De gelatine in Repashy voeding is overigens geheel plantaardig, en komt van zeewier en plant gum. Repashy Morning Wood kun je ook uitstekend gebruiken om andere mixen wat steviger te maken. Morning Wood is zeer geschikt voor vissen die graag stevige kost willen zoals bijvoorbeeld deze jonge Panaqolus sp. L397 :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Keyser
Berichten: 1710
Lid geworden op: 24 apr 2015, 14:26

Re: Repashy Netherlands

Bericht door Keyser » 14 dec 2016, 15:14

RepashyNL schreef:Repashy Morning Wood bevat de hoogste concentratie gelatine waardoor het de stevigste formule is uit de visvoeding reeks. De gelatine in Repashy voeding is overigens geheel plantaardig, en komt van zeewier en plant gum.
De klinkt net zo als een 'plantaardig lamskoteletje'. Gelatine is in principe altijd dierlijk.. Tenzij je bepaalde algen of bacteriën gaat modificeren om het voor je te produceren.
Als je het woordje gelatine vervangt door bindmiddel klopt je zin wel.

Ik vermoed dat Repashy voornamelijk agar agar heeft gebruikt. Dat is een prima bindmiddel. Het lijkt mij op gevoel ook beter voor de vissen.
Gebruikersavatar
janvangastel
Berichten: 849
Lid geworden op: 09 jan 2016, 09:30
Locatie: Huizen
Contacteer:

Re: Repashy Netherlands

Bericht door janvangastel » 14 dec 2016, 15:27

Ik voer gewoonlijk Morning Wood gemengd met Bottom Scratcher. Ik voer het voor mijn L-nummers, maar de dwergcichliden in die bak zijn het op een gegeven moment ook gaan eten. Maar hierboven lees ik nu dat ik die twee soorten voer beter niet altijd kan mixen, als ik het goed begrijp.
Meten is weten
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten