Astah alfari

Forumregels
Forumregels voor een aanbieding in het topic "Aangeboden en gezocht"

Het is niet toegestaan om als eerste post een topic te starten in de fora van Aangeboden & Gezocht. U dient zich eerst voor te stellen en deel te nemen aan het forum. Als u zich hieraan niet houdt, zal uw topic verwijderd worden.
Ons forum is niet in eerste plaats een marktplaats.


Het forum is niet aansprakelijk voor geschillen tussen beide partijen en dienen onderling zelf te worden opgelost.

Het Beheer
nassa
Berichten: 244
Lid geworden op: 29 apr 2015, 17:51
Locatie: drongen city

Re: Astah alfari

Bericht door nassa » 13 dec 2020, 21:52

minipol schreef: 13 dec 2020, 20:04 5€ per vis mogen betalen? Serieus? En van Nederland naar België geen probleem. Man man man, Europa...
:-) nee dat niet , degene die te koop zijn haha
Gebruikersavatar
minipol
Erelid
Berichten: 4394
Lid geworden op: 23 apr 2015, 20:30
Locatie: Izegem, België
Contacteer:

Re: Astah alfari

Bericht door minipol » 14 dec 2020, 00:57

Haha ok dat vond ik al te gek :up:

Los daarvan, eens op site van Vlaanderen, België en Nederland gekeken en een duidelijk antwoord van of je al of niet nog de grens over mag voor vb. vissen op te halen/leveren is wel heel onduidelijk vind ik. Niet essentiële verplaatsingen worden ten strengste af geraden (vermoed ik) maar is niet verboden voor zover ik alles kan ontcijferen. Waarom houden ze je dan tegen, dat is mij niet duidelijk. En worden Nederlanders dan bij ons niet tegen gehouden? Verwarrend allemaal.
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. (Vince Lombardi)
Bas Pels
Erelid
Berichten: 4913
Lid geworden op: 23 apr 2015, 21:01
Locatie: Nijmegen

Re: Astah alfari

Bericht door Bas Pels » 14 dec 2020, 08:26

Voor zover ik weet, kunnen Belgen hier nog naar de kapper, en nu woensdag Duitsland in een lockdown gaat - tijdens de eerste was Thomas overigens gewoon open, hij verkoopt namelijk ook visVOER, zit het erin dat de Duitsers dat ook gaan doen. Tenzij hier de boel ook dichtgegooid wordt, dat is nog onbekend.
nassa
Berichten: 244
Lid geworden op: 29 apr 2015, 17:51
Locatie: drongen city

Re: Astah alfari

Bericht door nassa » 16 dec 2020, 09:21

voor degene die er dit jaar nog kunnen omkomen voor noppes anders word winkel , bak moet leeg en gaat weg , juist nog grote 3 m en 1 van 90 90 45 , mijn grote liefde pijlgifkikkers weer beginnen mede door het weg kwijnen van de m-a liefhebbers en dat je nakweek niet kwijt geraakt mede ook nu door het covid gedoe
Afbeelding
Wildertman
Berichten: 306
Lid geworden op: 12 nov 2019, 20:34

Re: Astah alfari

Bericht door Wildertman » 16 dec 2020, 14:28

Ff over de grenzen, essen-roosendaal in beide richtingen wordt nu iedereen bevraagd en meestal teruggestuurd door de marechaussee en de federale politie...
Testiculis canis est...
Gebruikersavatar
stevens jurgen
Berichten: 1650
Lid geworden op: 06 jun 2015, 22:01

Re: Astah alfari

Bericht door stevens jurgen » 16 dec 2020, 17:20

Spijtige zaak dat je ze weg doet.
Toch wel bijzondere vissen.
nassa
Berichten: 244
Lid geworden op: 29 apr 2015, 17:51
Locatie: drongen city

Re: Astah alfari

Bericht door nassa » 17 dec 2020, 12:21

stevens jurgen schreef: 16 dec 2020, 17:20 Spijtige zaak dat je ze weg doet.
Toch wel bijzondere vissen.
zeker maar hou 2 koppels maar de opkweek mag weg voor een zak watten , daarna kweek ik niets meer op of op vraag
Gebruikersavatar
stevens jurgen
Berichten: 1650
Lid geworden op: 06 jun 2015, 22:01

Re: Astah alfari

Bericht door stevens jurgen » 17 dec 2020, 18:16

Dat is altijd de spijtige zaak bij midders .
Als je iets kweekt is er maar een kleine markt voor (zeker nu) en als liefhebber kan je op die manier niet meer vaak bij liefhebbers kopen.
Of nog leuker ruilen.
En eenmaal je een bestand hebt ga je normaal gezien daar niets aan wisselen wat de markt natuurlijk ook weer beperkt.
Soms kom je daardoor ook vast te zitten bij uitval.
Zo heb ik hier een rocio koppel waarvan de dame nog top mooi is (via jan fioole verkregen) waar een man tegen zit uit de frechnap winkel in duisburg die ziet er nu al aardig afgeleefd en oud/krom uit (winkelvariant F zoveel waarschijnlijk).
Daar wil ik dus voor de dame een andere mooie man op formaat voor want de huidige trekt het geen jaren meer volgens mij.
Maar er dan eentje vinden binnen de beperkte groep van midder liefhebbers blijft problematisch.
Super zonde want toen ze nog afzette waren het prachtige dieren in balsstemming.
nassa
Berichten: 244
Lid geworden op: 29 apr 2015, 17:51
Locatie: drongen city

Re: Astah alfari

Bericht door nassa » 19 dec 2020, 19:49

is zo stevens , eerst vragen ze achter speciale soorten midders , ze zijn er dan uit goeie bloed lijn en dan wilt ze niemand , zelf voor niets nog niet , daarna zijn het de eerste die zagen dat er te weinig zuivere soorten in omloop zijn , zoals bruce ooit zei is de moeite ne meer voor m-a te houden , deze hobby zit op zijn gat en de goeie tijden komen niet weer hier in benelux . dus nogmaals ze zijn gratis voor een deftige liefhebber
VKC2012
Berichten: 1064
Lid geworden op: 10 mei 2015, 01:28

Re: Astah alfari

Bericht door VKC2012 » 19 dec 2020, 21:42

nassa schreef: 19 dec 2020, 19:49 is zo stevens , eerst vragen ze achter speciale soorten midders , ze zijn er dan uit goeie bloed lijn en dan wilt ze niemand , zelf voor niets nog niet , daarna zijn het de eerste die zagen dat er te weinig zuivere soorten in omloop zijn , zoals bruce ooit zei is de moeite ne meer voor m-a te houden , deze hobby zit op zijn gat en de goeie tijden komen niet weer hier in benelux . dus nogmaals ze zijn gratis voor een deftige liefhebber
Wat een negativiteit....
Yves, we zijn bij jou geweest om Lyonsi en Alfari te halen.
Nog steeds, dank voor die vissen!
Er zijn zo veel M.A. liefhebbers in zowel België als Nederland.
Maar..., doordat een select aantal, z.g. liefhebbers........, eigenlijk helemaal geen vissen wilt verspreiden, worden heel veel andere liefhebbers niet bereikt..
Wellicht een andere insteek, maar zinvol om over na te denken.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten