Goedenavond,
Ik ben benieuwd of iemand interesse heeft om mijn groep biotodoma cupido rio nanay (8x) en pterophyllum rio nanay (8x) over te nemen. Ikzelf heb er weinig tijd meer voor en wil de vissen niet tekort doen.
Cupido: klein/jong gekocht in Maart 2023 en opgekweekt tot een mooie volgroeide groep. Zit bewezen koppel bij. Kan foto’s appen van het koppel met jongen. (Vraagprijs EUR 150 voor de groep)
Pterophyllum: klein/jong gekocht afgelopen zomer in 2025. Zijn dus nog aan het uitgroeien tot volwassen exemplaren. (Vraagprijs EUR 150 voor de groep)
Bij interesse kunnen foto’s met whatsapp verstuurd worden.
Graag zou ik ze samen of in ieder geval tegelijkertijd verkopen zodat ik de bak maar 1x hoef leeg te halen om alles uit te vangen.
Biotodoma cupido + pterophyllum Rio Nanay
Forumregels
Forumregels voor een aanbieding in het topic "Aangeboden en gezocht"
Het is niet toegestaan om als eerste post een topic te starten in de fora van Aangeboden & Gezocht. U dient zich eerst voor te stellen en deel te nemen aan het forum. Als u zich hieraan niet houdt, zal uw topic verwijderd worden.
Ons forum is niet in eerste plaats een marktplaats.
Het forum is niet aansprakelijk voor geschillen tussen beide partijen en dienen onderling zelf te worden opgelost.
Het Beheer
Forumregels voor een aanbieding in het topic "Aangeboden en gezocht"
Het is niet toegestaan om als eerste post een topic te starten in de fora van Aangeboden & Gezocht. U dient zich eerst voor te stellen en deel te nemen aan het forum. Als u zich hieraan niet houdt, zal uw topic verwijderd worden.
Ons forum is niet in eerste plaats een marktplaats.
Het forum is niet aansprakelijk voor geschillen tussen beide partijen en dienen onderling zelf te worden opgelost.
Het Beheer
-
bertV
-
Bas Pels
- Erelid
Re: Biotodoma cupido + pterophyllum Rio Nanay
Niet mijn ding, maar het is een buitenkansje, als je deze soorten zoekt. Je ziet ze ook lang niet altijd in de winkel
-
bertV
- Scato89
- Contacteer:
Mijn Filmpjes
Groeten Scato
Groeten Scato
-
Bas Pels
- Erelid